lunea mea libera

Azi am implinit 21 de ani si 8 luni :)). Amuzant, nu? Eu tin cont in fiecare luna de ziua mea… stiti cum am petrecut azi, dat fiind si faptul ca am avut zi libera la facultate? M-am trezit pe la ora 11:00. Imi propusesem pentru azi sa merg la R3 sa aflu mai multe lucruri despre tiraje, BRAT etc. de la un invitat al domnului Petcu (la cursul Metode de cercetare, a celor din anul II) si apoi sa merg la Drept la fitness. Si stiti ceva? Azi nu mi-am respectat planurile din prea multa comoditate. Nu am vrut sa renunt la locul meu caldut din pat asa ca mi-am gasit altceva de lucru.
Ei bine… mi-am facut un ceai de fructe exotice de la Fares;), mi-am luat laptopul in brate si m-am apucat sa-mi fac tema la Badau. Asadar acum am cont pe Twitter (pe care inca n-am habar cum sa-l folosesc si la ce sa-l folosesc) si detin si blogul acesta care sper sa va faca placere cand il cititi😀.
Si odata terminata operatiunea J.online, am continuat sa citesc povestirile interesante din „Decameronul” de Boccaccio, pana cand am atipit.
Deci aniversarea de luna asta am petrecut-o prin munca, citit si somn :))

imaginea zilei

Published in: on Februarie 21, 2011 at 23:33  Lasă un comentariu  
Tags: , , , , , , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://simplestaridespirit.wordpress.com/2011/02/21/lunea-mea-libera/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

