Românii e mulţi şi …


Pentru că sloganul României este „las-o bă că merge-aşa!” azi am avut parte de o experienţă interesantă şi enervantă în Gara de Nord, din Bucureşti. De fapt, cred că sunt vreo trei experienţe.
Probabil mulţi dintre voi v-aţi dat seama ce naţie cretină sunt românii. Unii români… Cât de parşivi suntem? Cât de egoişti? Cât de mult vrem să agonisim, din nimic? Unde o să se oprească supradoza asta de nesimţire, tupeu şi prostie?

Şi CFR-iştii sunt români.

După vreo 3 persoane mi-a venit şi mie rândul la ghişeu. Am cerut respectuos biletul pentru acceleratul de la ora 12:30, în direcţia Mizil, am dat banii şi am aşteptat restul. Nu erau decât 40 de bani, dar domniţa din faţa mea a considerat că nu mai am nevoie de ei. Am aşteptat… trăgeam de timp… în speranţa că se simte. Nu de alta, dar dacă nu aveam mărunţişul ăla nu-mi dădea bilet, nici dacă îi zâmbeam frumos😀. Mi-am băgat tichetele, legitimaţia şi biletul în portofel şi în cele din urmă tânăra domniţă a aruncat pe tejghea 30 de bani. I-am luat şi am plecat! Chiar dacă mai puţin decât trebuia, bine că mi i-a dat. De multe alte dăţi colegele ei s-au făcut pur şi simplu că plouă când venea vorba de rest.
În aşteptarea trenului.
Am ajuns pe peron. Era plin de oameni. Am aşteptat câteva minute, la soare, până ce trenul şi-a făcut apariţia. M-am uitat pe bilet să văd în ce vagon am loc. Era vagonul 4. Cel din spate avea numărul 6 şi tot trenul avea 4 vagoane. M-am îndreptat spre locomotivă. Am urcat în vagonul după 5. Probabil credeţi că sunt nebună pentru că înainte de 5 e 4. Mi-am ocupat locul, când două fete au venit şi au ridicat în picioare toţi oamenii, pentru că ăla era vagonul 3. Au zis că tocmai i-au pus plăcuţa. Bine. Şi unde e vagonul 4? „cel din faţă!”, adică primul. Deci după cum v-aţi dat seama vagoanele erau numerotate aşa : 4,3,5,6. Împreună cu încă vreo 5-6 persoane ne-am îndreptat spre primul vagon. N-am apucat să ne ocupăm noile locuri, pentru că eram în vagonul 3. Pe hol alte persoane ne-au spus : „au modificat iar plăcuţele. Ăsta e vagonul 3!”
După vreo 10 minute de plimbări prin tren se liniştise puţin apele. Asta după zeci de înjurături şi nervi. M-am aşezat, mi-am luat cartea în mână ( „111 teorii ale conspiraţiei” de Jamie King, o carte distribuită împreună cu ziarul Financiarul) şi am aşteptat să plece trenul. Mi-am zis în gând : „ca la nebuni! ca la noi niciunde!”
Respect – lipsă … tupeu – cât cuprinde
Aici începe a treia experienţă… În dreapta mea erau două femei şi un bărbat mai în vârstă, care au fost pur şi simplu ridicaţi de pe scaune de două pipiţe care îşi revendicau locurile(cu toate că mai erau multe altele libere). Păi din respect pentru vârsta pe care o aveau şi pentru faptul că aveau bagaje mai grele ca ei, eu nu îndrăzneam să-i ridic pe bieţii oameni de jos. Au plecat şi am rămas pe cap cu două individe, care m-au terorizat. Cred că nu se mai văzuse de muuult timp, de aveau atât de multe de povestit. Aaa şi au folosit termenul „fată” de mai bine de 10-15 ori într-un minut. Bine că într-un final au deschis o revistă şi le-a tăcut meliţa.
Din aceste minunate evenimente (şi nu sunt singurele de acest gen) mi s-a demonstrat că avem în ţară tot felul de indivizi „scrântiţi” la cap. Şi eu sunt una dintre ei pentru că scriu asta, acum:D.
M-a enervat cucoana care sigur nu se îmbogăţea nici cu 10 bani, nici cu 40 de la restul meu. Dar se poate îmbogăţi dacă opreşte câţiva bani la sutele de călători dintr-o zi. M-a exasperat mutatul de colo colo prin tren, din cauza unui naş, mecanic sau conductor, care nu ştie să numere şi care crede că 3 e după 4. Mi-au dat bătăi de cap şi mi-au lăsat o impresie foarte proastă cele două tinere, care după ce au ridicat de pe locuri 3 persoane mai în vârstă, m-au zăpăcit la cap cu atâta trăncăneală. Şi mi-am dat seama că vocabularul lor se limitează la cel mai puternic şi impresionant cuvânt din istoria piţipoancelor – „fată”.

Dar ce mai contează? Părul să ne stea bine!

Published in: on Martie 4, 2011 at 23:57  Comments (1)  
Tags: , , , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://simplestaridespirit.wordpress.com/2011/03/04/romanii-e-multi-si/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLasă un comentariu

  1. „şi care crede că 3 e după 4″…depinde de unde privesti!


Lasă un răspuns

