Tuturor femeilor!

Şi tuturor bărbaţilor şi copiilor care au lângă ei o femeie(mamă, soţie, iubită, soră, bunică, amică, verişoară, nepoată, fiică)!
La mulţi ani mămica mea!


Îmi amintesc cu drag de felicitările pe care le ofeream de 8 Martie, când eram mică, mamei, bunicii şi mătuşilor! Scriam ceva de genul:

 
De ziua ta, mămica mea,
Cu drag îţi dăruiesc,
În loc de pietre scumpe,
Cuvântul Te iubesc!

Mai jos o să înşirui câteva filmuleţe cu şi despre femei şi mame, care pe mine mă emoţionează foarte tare şi pe care le ascult cu plăcere. Sper să vă placă! Şi arătaţi-le celor dragi vouă că le iubiţi şi le sunteţi alături!


 

Aici puteţi downloada: CANTEC FEMEIESC

The URI to TrackBack this entry is: https://simplestaridespirit.wordpress.com/2011/03/08/tuturor-femeilor/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 comentariiLasă un comentariu

  1. sumedenie de daruri… mulţumim!!!!

    • Cu mult drag şi plăcere am ataşat filmuleţele! Pentru voi toţi care accesaţi blogul meu! Mulţumesc!


Lasă un răspuns

