Am contribuit la…

Realizarea cărţii „Tânăr student caut revoluţionar”.

Cum?  În anul al II lea de facultate, am avut de luat un interviu unei persoane care a participat activ la revoluţia din anul 1989.

La început am întrebat printre cunoscuţi şi apropiaţi, dacă ştiu un revoluţionar. Am avut o speranţă de câteva zile că voi reuşi să vorbesc cu un bărbat, de la mine din oraş, despre care se spunea că ar fi participat la revoluţie. Zvonul s-a dovedit fals şi am început căutările persoanei potrivite. Aveam  deadline de o lună. Până la 30 noiembrie 2009 trebuia să fie tema predată, în cutia poştală de la secretariat, a domnului profesor Rostas.

După două săptămâni l-am întâlnit pe domnul Bălăşoiu Horia, revoluţionarul pe care l-am intervievat. Nu vă spun mai multe lucruri. Ar fi interesant să citiţi cartea. Povestea lui este foarte interesantă şi palpitantă. Veţi mai găsi aici şi întâmplările altor participanţi la revoluţie, redactate de colegi de-ai mei din facultate.

Cartea cuprinde două volume. Primul se numeşte „ La început a fost frica”. Cel de-al doilea nu ştiu ce denumire va avea, dar ştiu că va fi puţin mai stufos decât cel dintâi, care are 480 de pagini.

Cât despre lansarea oficială a volumului, editura nu a stabilit nimic.

Sunt mândră că, din aproximativ 200 de studenţi, şi interviul meu a fost ales să fie publicat în acest volum. Abia aştept să-l citesc în întregime!

Mai multe informaţii aici.

The URI to TrackBack this entry is: https://simplestaridespirit.wordpress.com/2011/03/10/am-contribuit-la%e2%80%a6/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

