Cântă cucu!

Chiar dacă e cald şi frumos afară de vreo două-trei zile, eu n-am simţit că a venit primăvara din cauza răcelii. Dar azi am ţinut fereastra deschisă câteva ore bune şi… am ascultat cum ciripeau şi cântau păsărelele.  Totodată mi-am amintit de un cântec, pe care l-am învăţat prin clasa a-V-a, la orele de muzică.

Ştiu versurile şi acum. Chiar şi ultima strofă, care era în limba italiană, dar din păcate nu ştiu să scriu…

Fiecare om are păsărelele lui la cap, câteodată! Eu am mai mereu. Azi am avut cuci =)).

Iată şi versurile cântecelului🙂 :

Prin codru primăvara,

Eu zbor şi cânt voios,

Din zori şi până seara,

Cu glas melodios.

 

Refren :  Cucu,cucu,

Eu zbor şi cânt voios,

Din zori şi până seara,

Cu glas melodios.

 

De vânt , de ploi ştiţi bine,

Nu-mi place să mă plâng,

Sub zările senine,

Vă chem din orice crâng.

Refren: …

 

Când mierle dau de veste,

Din codrul fără fund,

Spunând a mea poveste,

Eu ‘cucu’ le răspund.

Refren: …

 

Nu-mi place tărăboiul,

Şi cuib nu am deloc,

Mă ştie tot zăvoiul,

Că zbor din loc în loc.

Refren: …

 

Mai era unul pe care-l stiu din clasa a II a. Ceva de genul…

În poiana verde, veselie multă

Cu băieţi şi fete, cântă cucul, cântă

Refren:    Cucu, cucu!/A-ha, a-ha!/O diridi, o diri didina/O diri didina, u-ha!

 

Eh… Hai că am cam dat-o în mintea copiilor. Voi ce cântece ştiţi?

Cântece din copilărie

 

Published in: on Martie 14, 2011 at 21:22  Lasă un comentariu  
Tags: , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://simplestaridespirit.wordpress.com/2011/03/14/canta-cucu/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

