Pizza bună, bună, bună de tot

În seara asta am ieşit să mănânc în oraş, după ce am terminat orele de la facultate. Mi-am luat una bucată colegă şi prietenă Blondă, i-am agăţat şi pe Ionuţ, admiratorul ei =)) şi pe Sorin, iubitul meu şi am ajuns în centrul vechi al Bucureştiului, pe Lipscani şi mai exact pe strada Smârdan.

Am intrat într-un local  puţin anonim, cu titulatura “Pizza and Paste”, vizavi de Les Bourgeois şi ne-am înfruptat din două pizza,mari cât geanta gri a blondei , fiecare.

A fost delicioasă şi acceptabilă la preţ, 19-20 lei. Ne-am săturat două persoane dintr-o porţie.  Ambele pizza au fost gustoase, arătau bine şi au fost gata repede. Dacă eşti mai curios, poţi să arunci o privire cum se coc ele frumos, în vatră.

N-am zis că au fost mari cât capacul de wc =)), pentru că pizza mai mare ca la Sighişoara n-am mai mâncat vreodată.  Pizzeria JO din Sighişoara este  recunoscută pentru cele peste 22 de feluri de pizza şi alte gustări, paste şi preparate tradiţionale.

Îmi pare rău pentru cei care ţin post… noi suntem mai păcătoşi. Ne-am lăsat ademeniţi de gustul  grozav al pizzei, preparatul delicios, tipic italienesc. Poftă bună, pofticioşilor!

Published in: on Martie 15, 2011 at 23:46  Comments (4)  
Tags: , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://simplestaridespirit.wordpress.com/2011/03/15/pizza-buna-buna-buna-de-tot/trackback/

RSS feed for comments on this post.

4 comentariiLasă un comentariu

  1. Cum adică, mă, admiratorul ei? :)) Dezinformezi publicul? :))))

    • dar cum voiai să spun? =)) nebunaticul de Ionutz, care flirtează cu ea??? =)) spune-mi tu cum să te intitulez!🙂

  2. =)) nu pot sa cred ca ai scris despre pizza aia…deci te-am dus bine acolo, ti-a placut…pe o iesire viitoare! :*


Lasă un răspuns

