Nevastă de împrumut

Îl ador pe Adam Sandler pentru că mă face să râd în hohote de fiecare dată, pentru că mă binedispune, pentru că mă face să-l iubesc  mereu şi pentru că îmi stimulează dorinţa de a-l revedea în următorul film în care va juca. Mereu e happy, drăguţ, iubitor, sensibil, nebun.

Aseară am fost la avanpremieră la „Just go with it”(Nevastă de împrumut) şi m-am simţit excelent. Toţi muşchii mi s-au întins de râs şi mi s-au relaxat de plăcerea de a-l vedea pe Adam Sandler, jucând rolul unui chirurg plastician de succes, dar care se pretinde nefericit în căsătorie, pentru a avea aventuri cu femei.

Danny se teme să-şi  întemeieze o familie sau să se implice într-o relaţie serioasă şi o minte pe amanta lui(Brooklyn Decker), mult mai tânără decât el, că este căsătorit şi are doi copii, dar că intentionează să divorţeze în viitorul apropiat.

Pentru ca această minciună să pară cât mai reală, Danny îi cere ajutorul colegei de  birou, Katherine (Jennifer Aniston), aflată în prag de divorţ şi cu doi copii.

Jennifer Aniston este o actriţă superbă şi o apreciez pentru felul în care arată, pentru charisma ei şi pentru munca depusă  în toate rolurile pe care le interpretează.

Într-un rol secundar o întâlnim pe Nicole Kidman.

Aşa că dacă vreţi să ieşiţi puţin din stresul cotidian, vă recomand să vedeţi filmul “Just go with it” şi să vă destindeţi printr-o porţie de râs.🙂

The URI to TrackBack this entry is: https://simplestaridespirit.wordpress.com/2011/03/17/nevasta-de-imprumut/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 comentariiLasă un comentariu

  1. Like! Chiar mi-a placut filmul…sau NE-A placut. pupici


Lasă un răspuns

