Minciunică

 

Eu: “Iubi, am uitat să încui uşa la apartament când am plecat! Am ieşit, am chemat liftul, mi-am dat cu balsam pe buze şi-am uitat să mai închid. Du-te urgent acasă după ce ieşi de la serviciu!”

El: “Maaama! Te sparg! Întoarce-te înapoi!”

Eu : “Şi dacă aş vrea să mă arunc din tren, n-aş putea, că nu se deschid uşile!”

El: “Aoleu! Nu mai plecai şi gata! Ce înseamnă asta?”

Eu: “Înseamnă… PĂCĂLEALĂ DE 1 APRILIE!”

 

Mama, când am ajuns acasă: “Ia uite! Ai venit mai devreme! Ai vrut să ne faci surpriză? Am vrut eu să te sun puţin mai devreme, dar m-am luat cu treabă şi am zis că m-oi suna tu!”

Eu: “Eeee… şi dacă mă sunai degeaba! Mi-am uitat telefonul la Bucureşti , în priză, la încărcat! Mi-am zis să nu-l uit şi tot l-am uitat!”

Mama: “Măcar să-l suni pe Sorin să-l scoată şi să ţi-l aducă!”

Eu: “Da. Ia să-l sun!” şi scot telefonul din buzunar şi gata încă o păcăleală de 1 aprilie😀.

 

Minciunelele mele au fost minore, dar important e că au fost credibile! Pe mine, în schimb, nu m-a păcălit nimeni azi :D! Există totuşi persoane care fac adevărate farse şi care pun la cale înscenări incredibile, pentru că 1 Aprilie este ziua dedicată păcălelilor, nu  numai  în România, ci în mai multe ţări din lume.

De unde provine Ziua Păcălelilor?click

Published in: on Aprilie 1, 2011 at 19:08  Comments (2)  
Tags: , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://simplestaridespirit.wordpress.com/2011/04/01/minciunica/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 comentariiLasă un comentariu

  1. Ce frumos blog !!!!
    Dar nu inteleg mai mult 😉
    blog meu finaly este http://notforgottenworlds.blogspot.com/
    t pup. josé

    • Merci beaucoup pour ton commentaire sur mon blog !
      Ton blog est très sympa, aussi !
      Es-tu passionné par la vie, la culture et les traditions des tziganes? Qu’est que tu pense des tziganes de Roumanie?


Lasă un răspuns

