Un mesaj pentru voi

Mesajul din cântecul lui Andrei Ţuţu (de la Românii au talent) este impresionant, cu adevărat emoţionant! Când îl ascultam îmi dădeau lacrimile, îmi tremura vocea, aveam imense goluri şi fluturaşi în stomac! E fascinant! Îl apreciez, nu pentru melodie, ci pentru mesajul pe care ni-l transmite!

Până vineri aveam o viaţă virtuală activă, cu sute de prieteni şi cunoştinţe! În câteva minute am rămas fără nimic!

Dar, cred că ce mai am acum e mai important decât tot ce-am avut în cateva luni şi ani pe facebook, hi5 sau messenger. Am rămas fără adrese de email şi reţele de socializare, dar am avut salvate dintotdeauna câteva lucruri.

„Parola” pe părinţi, familie, iubit şi prieteni adevăraţi a fost atât de puternică încât nu a fost şi nu va fi spartă niciodată!

Iubiţi-vă părinţii! Iubiţi-i pe cei de care sunteţi siguri că vă iubesc şi vă doresc tot ce e mai bun pe lumea asta!

http://romaniiautalent.protv.ro/video/adrian-tutu-canta-iubiti-va-parintii.html

Tu ce simţi când asculţi versurile?

 

Published in: on Aprilie 3, 2011 at 12:07  Lasă un comentariu  
Tags: , , , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://simplestaridespirit.wordpress.com/2011/04/03/un-mesaj-pentru-voi/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

