Avocat de nota 10

Aseară am fost la cinema. Am ajuns cu 30 minute înainte să înceapă filmul pe care ne-am propus să-l vedem. Am aşteptat la rândul de 10 persoane, de la casă, şi când am cerut patru bilete la „Avocatul din limuzină”, vânzătorul ne-a zis că nu mai sunt locuri decât pe rândurile 1 şi 2. Ne-am gândit puţin, voiam să mergem la „Ritualul”, dar trebuia să mai aşteptăm o oră jumate, şi până la urmă am riscat şi am luat bilete la avocat.

Am ajuns în sală, ne-am ocupat locurile, ne-am” lipit” ochii de ecran  şi ne rugam ca filmul să fie bun şi interesant…  dar ne-am lipit ochii atât de bine că până la final n-am schimbat privirea!

Filmul a fost excepţional. Nici nu ne aşteptam să fie atât de surprinzător.

Traducerea e puţin cam proastă , dar scenariul a fost bine pus la punct. Matthew McConaughey interpretează excelent rolul său de avocat, care are cazuri judiciare spectaculoase. Biroul avocatului, Mickey Haller, este bancheta din spate a unei limuzine Lincoln.

El apără infractori mărunţi, indiferent dacă sunt vinovaţi sau nu, dar în cele din urmă ajunge să se teamă de incapacitatea de a recunoaşte un  om inocent. Mickey se zbate să facă drepatate, după ce propria-i libertate îi este pusă în pericol.

E uimitor cum apără un criminal, fiindcă destăinuirile clienţilor sunt confidenţiale, pentru ca la final să-l acuze şi să-l trimită direct la închisoare.  Mintea avocatului e sclipitoare, “jocul” lui este foarte diplomat şi reuşeste să capteze toată atenţia asupra muncii sale. (Chiar dacă am stat pe rândul al doilea pupilele mi s-au pliat perfect pe ecran la filmul ăsta)

Un avocat bun este acela care ştie foarte  bine legea şi care are o gândire diabolică şi anticipată asupra evenimentelor ce vor surveni.

Vă recomand “The Lincoln Lawyer”!  Vă depăşeşte aşteptările cu siguranţă!

Din partea mea… nota 10! Îţi pune rotiţele în funcţiune🙂.

 

The URI to TrackBack this entry is: https://simplestaridespirit.wordpress.com/2011/04/07/avocat-de-nota-10/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLasă un comentariu

  1. data viitoare merg si eu:)


Lasă un răspuns

