Nuntă fastuoasă la palat

Ziua de azi, 29 aprilie 2011, o dedicasem studiului, pentru că în curând voi începe examenele. Dar, fiindcă mi-am amintit că ziua era dedicată ,de mai mult timp, nunţii prinţului William, mi-am schimbat planurile. Oricum, imediat ce am deschis televizorul, am văzut pe toate posturile subiectul principal: nunta regală.

Şi uite aşa, am reuşit să nu-mi dezlipesc ochii de pe frumoşii tineri ai Marii Britanii, prinţul William de Wales şi Catherine Middleton, care s-au decis să-şi lege destinele printr-o nuntă extrem de elegantă şi spectaculoasă, din punctul meu de vedere.

Cred că aţi reţinut şi voi toate detaliile despre marele eveniment, care a fost urmărit în toată lumea, doar privind câteva minute la tv. Nu vreau să lungesc foarte mult postul ăsta, aşa că trec în revistă numai o parte dintre ele.

Ceremonia religioasă a avut loc la Catedrala Westminster Abbey din Londra, decorată în interior cu pomi, potrivit dorinţei miresei de a recreea o mini-grădină. La pomii înverziţi, pe sub care au trecut cei 1900 de invitaţi, au fost adăugate flori albe şi bej.

Odată cu nunta regală, Prinţul William a primit titlul nobiliar de duce de Cambridge, iar Catherine a devenit ducesă de Cambridge, cel mai înalt titlu din nobilimea britanică. De asemenea, după căsătoria regală, Prinţul William şi soţia sa, Catherine , devin conte şi contesă  de Strathearn şi baron, respectiv baronesă de Carrickfergus.

Splendida rochie de mireasă, pe care Catherine a purtat-o în această zi specială, din viaţa ei şi din istoria Regatului Unit al Marii Britanii, este semnată de Sarah Burton, de la casa de modă Alexander McQueen. Foarte elegantă, simplă şi rafinată, rochia are culoarea fildeşului, trenă lungă şi dantelă. Îi evidenţiază naturaleţea şi fineţea, trăsături foarte preţioase.

Caleaşca cu care s-au îndreptat spre Palatul Buckingham a fost folosită şi în anul 1981, la nunta prinţului Charles cu Diana.

   

Ceea ce m-a impresionat pe mine la nunta “prinţişorilor” şi m-a emoţionat foarte tare, au fost următoarele trei lucruri:

  1. Jurămintele din cadrul ceremoniei religioase.
  2. “You are beautiful! I love you!” primele cuvinte pe care prinţul William le-a rostit când a văzut-o pe Catherine în faţa altarului.
  3. Sărutul, de fapt dublul sărut al mirilor, de pe balconul Palatului Buckingham.  După ce mulţimea de oameni a cerut cel de-al doilea sărut, prinţul şi-a întrebat soţia ce părere are de încă un sărut. A fost drăgălaş.

Mai sunt multe alte lucruri memorabile.

http://observator.a1.ro/monden/Printul-William-si-Kate-Middleton-au-devenit-sot-s_35821.html

Mie mi-a plăcut să privesc imaginile nunţii regale. I-am admirat pe miri şi pe invitaţi, m-am uimit de grandoarea şi fastul acestui eveniment şi am participat, de acasă, la frumosul moment istoric.

Voi ce părere aveţi despre nunta prinţului William cu Catherine?

The URI to TrackBack this entry is: https://simplestaridespirit.wordpress.com/2011/04/29/nunta-fastuoasa-la-palat/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

