Ceasul deşteptător

Poate vă întrebaţi ce m-a apucat să scriu despre ceasul care îmi dă trezirea în fiecare dimineaţă. Motivul este foarte simplu… Ceasul meu deşteptător e unul foarte special…

Ceasul meu deşteptător nu arată aşa…

Nici aşa…

Sau aşa…

Ci AŞA!

Nici măcar alarma de la telefon nu mă trezeşte la fel de des ca ei … vânătorii de fiare vechi!

Ei bine… am doi „pretini” care reuşesc nu doar să mă trezească la ore foarte matinale ci şi să mă scoată din sărite foarte grav. O cucoană, stereotipul  ţigăncii, cu fustă lungă colorată, cu basma înflorată pe cap şi care merge cu burtoiul la înaintare, şi un nene pe care îl cunosc numai după glasul lui inconfundabil îşi activează alarmele fix când ţi-e somnul mai drag. Fie pe la 7:15, fie la cel târziu 8:00 îşi fac apariţia între bocuri şi urlă cât îi ţin puterile! Fiaaaaaaareeeee veeeechi, fiaaaaareeeeee luăăăăăăăm!

La început i-am lăsat în plata Domnului… Am zis… Lasă poate strâng şi ei bani de mâncare… Dar când mi-am dat seama de obsesia lor mi-am ieşit din fire şi am luat atitudine…

Ei nu se mulţumesc să vină o dată pe zi să strige după fiare, ci vin de 3-4 ori până pe la ora 15. Şi în fiecare dimineaţă acelaşi ritual. De unde să aibă oamenii la blocuri atâta fier vechi pe cât cer ei? Sincer, dacă aş avea unul aş ieşi şi aş arunca cu el după ei… până atunci mă limitez la ceapă şi cartofi! (glumesc)

Nu vreau să instig nici la violenţă, nici la ură… dar oamenii ăştia m-au disperat atât de tare, încât în vreo două dimineţi am strigat la ei de pe geam, din spatele perdelei, să tacă odată şi să lase lumea să se odihnească… că nu cresc fiare între blocuri…

S-au oprit câteva secunde, căutau cu privirea de unde vine vocea… dar… degeaba! Au continuat să zbiere şi s-au făcut că nu m-aud.

Pe voi ce vă înnebuneşte să vă trezească din somn?

Aaaa… şi încă ceva foarte sugestiv!

The URI to TrackBack this entry is: https://simplestaridespirit.wordpress.com/2011/06/12/ceasul-desteptator/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

