Satisfacţia primului salariu

Nu ştiu câţi dintre voi aţi planificat primul salariu înainte de a-l lua.

Tot ce ştiu e că eu nici n-am semnat bine contractul  că deja aveam o listă întreagă cu „ce să iau din primul salariu”.

 

În seara în care am fost să-mi ridic cardul de salariu de la bancă, bineînţeles că muream de curiozitate să văd dacă am banii în cont. Aveam fluturaşi în stomac. Am ieşit vijelios din bancă, am jumulit plicul, am scos cardul şi apoi … am căutat vreo 5 minute pinul =)). După ce mi-am dat seama că trebuia să detaşez foiţa neagră,am dat buzna la bancomat.

Primul pas: Bine ai venit la Raiffeisen Bank!

Pasul doi: Selectează limba!

Pasul trei: Introduceţi codul pin!

Şi… în sfârşit, pasul patru: Interogare sold!

 

Yuhuuu! Ce să vezi? Salariul meu stătea frumos în cont, gata să fie extras şi cheltuit.

Pentru prima dată am avut satisfacţia unui proaspăt salariat! Am ajuns acasă numai într-un zâmbet.

 

Acum vine întrebarea: Ce am făcut cu salariul?

De fiecare dată când a venit vorba despre salariu,tatăl meu m-a sfătuit să-mi cumpăr ceva care să-mi rămână amintire toată viaţa.

Mereu îmi spune că din primul lui salariu şi-a cumpărat o pereche de pantofi! Nu-i mai are! Dar îşi aminteşte de ei!

La fel cum spune şi cântecul celor de la Taxi, nu poţi purta toată viaţa o pereche de pantofi!

 

Despre primul meu salariu o să-mi amintesc că:

  1. I-am cumpărat cadou iubitului meu de ziua lui
  2. Am fost la concert Voltaj în club Tribute
  3. Mi-am cumpărat un creion pentru sprâncene
  4. Am plătit o amendă la RATB, fiindcă nu mi-am validat cardul
  5. I-am cumpărat „ceva” surorii mele. Nu dezvălui ce pentru că încă nu i-am oferit cadoul.

 

Ce urmează să cumpăr:

–          O cutie cu sare. Se spune că înseamnă belşug

–          Un rimel

–          Şi dacă mai pun câţiva bani îmi iau şi o haină pentru iarnă şi o pereche de cizme. Dacă nu, aştept salariul cu numărul 2🙂

 

Voi pe ce v-aţi cheltuit banii din primul salariu?

 

The URI to TrackBack this entry is: https://simplestaridespirit.wordpress.com/2011/11/23/satisfactia-primului-salariu/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

