Gemenii spectacol

Ieri, pe la ora prânzului mă îndreptam spre facultate, cu emoţii şi furnicuţe în stomac din cauza examenului ce avea să urmeze. La câţiva metri de la ieşirea din bloc, l-am întâlnit pe unul din gemenii Păunescu. Ştiţi voi… cei care au amuzat o mulţime de oameni, prin apariţia surprinzătoare de la emisiunea „Românii au talent”.

Partea foarte nostimă a fost coregrafia, zic eu puerilă, dar drăguţă. După cum a amintit şi juriul coregrafia a fost realizată în anul 1978, la o petrecere în Mangalia.

Imediat ce am trecut de el, mi-a venit zâmbetul pe buze. Mergeam şi râdeam singură pe stradă. Îmi aminteam fiecare element din dansul lor, foarte sincronizat, îmi aminteam feţele lor aproape identice şi grozav de expresive. Şi acum fredonez refrenul melodiei pe care au cântat-o.

Şa la la la la la, Şa la la la la la, Şa la la la la la… Un vis rămas în depărtări.

http://romaniiautalent.protv.ro/video/fratii-paunescu.html

Acum îmi pare rău că nu i-am cerut un autograf, dar vorbea la telefon… Poate cu altă ocazie. În fine, să revenim la povestea lor foarte interesantă.

Nu este întâmplător talentul lor. Părinţii, Nety şi Jean Paunescu sunt artişti. Mama, fostă balerină, este în prezent  maestro de balet la Teatrul de Revistă „Constantin Tănase”, iar tatăl este interpret de muzică uşoară. Se pare că au avut de la cine moşteni  înclinaţia către muzică şi dans.

Paul şi Virgil văd în muzică un hobby pe care îl practică cu plăcere. De fapt, ei lucrează în IT şi studiază Psihologie Judiciară şi Victimologie.  De asemnea, fac parte din echipa Teatrului de Revistă “Constantin  Tănase” şi sunt colegi de scenă cu Stela Popescu, cu Alexandru Arşinel şi alţi actori români.

Ce să mai…? Doi băieţi talentaţi. Mie mi-au captat admiraţia încă de la preselecţiile de la Românii au talent. Până atunci n-am auzit de ei. Însă, din prima clipă mi-am dat seama că sunt doi oameni extraordinari, respectuoşi şi modeşti. Şi acest lucru îl confirmă şi Stela Popescu, într-un interviu acordat pentru Adevărul de seară.  A! În plus sunt şi eleganţi. Mi-a plăcut că au prezenţă scenică şi asta am putut observa în semifinală, când au cântat piesa  “You sang to me” a lui Mark Anthony.

http://romaniiautalent.protv.ro/video/paul-si-virgil-paunescu.html

Eu îi apreciez pentru că sunt deosebiţi. Sunt simpli, dar înzestraţi cu mult talent şi bun simţ! Pe cât au fost de haioşi, pe atât de mult s-au făcut plăcuţi şi au atras admiraţia multor oameni! Eu le urez mult succes şi la cât mai multe apariţii publice!

The URI to TrackBack this entry is: https://simplestaridespirit.wordpress.com/2011/05/04/gemenii-spectacol/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un comentariu